לייעוץ והזמנות – 077-3013439

גאוט וזכויות רפואיות

האם לסובלים מגאוט זכאים לקבל זכויות רפואיות כלשהן ואם כן, מה המשמעות של זה? מה הן אותן זכויות, מי זכאי לקבלן, איך ניתן לקבל אותן והאם זה שווה, מבחינה כלכלית, את הטרחה של ההתעסקות בעניין? 

ראיון שלי עם עו"ד אשר מומחית בתחום הזכויות הרפואיות, שמאירה ומבהירה אחת ולתמיד את הנושא הכל כך חשוב ומורכב הזה.

בדיקת זכויות רפואיות לחולי גאוט ללא עלות 

סובלים מגאוט? הכירו את זכויותיכם

כל מי שאי פעם סבל מהתקף גאוט מבין שגאוט היא מחלה שעלולה להיות מאוד מגבילה ויכולה בקלות לשבש את חיי היום יום ואף לפגוע באיכות החיים ובכושר העבודה, בעיקר בזמנים של התקפי הכאב החזקים המאפיינים את המחלה.
אותם כאבים מניעים רבים ממטופלי לחקור לעומק את המחלה ודרכי הטיפול בה (וטוב שכך) אך רבים כלל לא מודעים לעובדה שחלק לא מבוטל מהסובלים מגאוט, וממחלות רקע נוספות, זכאים לזכויות רפואיות מביטוחים אישיים וביטוח לאומי.
הזכויות אותן ניתן לקבל הן מגוונות כגון: מענקים, קצבאות, הקלות מס, החזרי מס רטרואקטיביים, תוספות לפנסיה, תו נכה ועוד. לא פעם זכויות אלו אף יכולות להתקבל באופן רטרואקטיבי ולהגיע לעשרות ואף למאות אלפי שקלים ולכן כדאי וחשוב להכיר את זכויותך.

אחרי שמטופלים רבים שאלו אותי על העניין החלטתי לבקש מעו"ד הילה בכור-ארגו'אן, שמשרדה מתמחה במימוש זכויות רפואיות לעשות קצת סדר בנושא כל כך סבוך ורגיש ולהסביר אחת ולתמיד מי זכאי, איך אפשר לבדוק זכאות ללא עלות וכמובן איך לממש את אותן זכויות באופן הנכון, המקיף והקל ביותר עבור המטופל.

""הזכויות אותן ניתן לקבל הן מגוונות כגון: מענקים, קצבאות, הקלות מס, תוספות לפנסיה ועוד"

גאוט זכויות רפואיות

שלום הילה, אני רוצה להתחיל בשאלה אישית, מה הביא אותך להתעסק בנושא הזכויות הרפואיות?

כשאני חושבת על כל הזכויות שלא מודעים אליהן יותר ממיליון ישראלים שסובלים מפציעות, מוגבלות או מחלה כרונית, משהו בי מתקומם. במדינה ישנם חוקים ותקציבים נדיבים לטובת אלו שמתקשים לתפקד: קצבאות בגובה אלפי שקלים בחודש מביטוח לאומי וחברות ביטוח, פטור ממס הכנסה, ועוד הטבות משנות חיים.
לצערי מקור הבעיה לעובדה שרבים לא מקבלים את זכויותיהם היא כפולה. סיבה אחת היא העובדה שלאנשים לא תמיד יש מספיק מודעות לזכויות רפואיות להן הם זכאים והסיבה השנייה היא הקשיים והמורכבות שהביטוח לאומי וחברות הביטוח מערימות מכיוון שהן מעוניינות לסנן תביעות לא רלוונטיות.
השליחות שלי היא לגשר על הפערים האלו ולעזור לאותם אנשים שמגיע להם ובאמת זקוקים לאותן הטבות.
 "רוב הלקוחות שלנו לא דמיינו כמה מגיע להם לפני שיצרו איתנו קשר כך שלראות את האושר של הלקוחות שנעשה להם צדק זה הסיפוק שלי וזאת זכות גדולה בשבילי ובשביל כל המשרד שלנו"

האם אנשים הסובלים מגאוט אכן זכאים לקבל זכויות כלשהן?

ישנם חולי גאוט רבים שזכאים לקבל הטבות ומענקים מהביטוח הלאומי, מביטוחים פרטיים וכו'.
החוק קובע שכאשר חומרת המחלה או מחלה כרונית אחרת והקשיים התפקודיים הנלווים לה, גורמים לפגיעה בכושר ההשתכרות ברמה מסויימת הקבועה בחוק, ניתן לתבוע זכויות רפואיות. בנוסף, רבים מהסובלים מגאוט סובלים גם ממחלות רקע שונות כגון סוכרת, בעיות תפקוד כליות, לב ועוד. בעיות רפואיות אלו יכולות לזכות גם הן את אותם אנשים בזכויות רפואיות משמעותיות. ולכן אני ממליצה מאוד לסובלים מגאוט לבדוק אם אכן הם זכאים לזכויות כלשהן.

ראו גם: הקשר בין גאוט וסוכר

"רוב הלקוחות שלנו לא דמיינו כמה מגיע להם לפני שיצרו איתנו קשר כך שלראות את האושר של הלקוחות שנעשה להם צדק זה הסיפוק שלי וזאת זכות גדולה בשבילי ובשביל כל המשרד שלנו"

גאוט זכויות

אם זה כך מדוע לא כל מי שחולה דורש מי את הזכויות הרפואיות לו הוא או היא זכאים?

כדי לוודא שרק מי שבאמת זכאי לקבל את אותן זכויות, המוסד לביטוח לאומי מעביר את מבקשי הזכאות תהליך ארוך ומסורבל של בירוקרטיה וקבלת אישורים. תהליך ההכרה בזכויות רפואיות כולל פניה לגופים המתאימים (המוסד לביטוח לאומי, מס הכנסה, חברות ביטוח וגופים נוספים), ובמקרה הצורך גם הפנייה לוועדה רפואית. דרך החתחתים הזאת גורמת לרבים לבלבול ואף לפחד להיכנס לאותה בירוקרטיה מראש. בנוסף, לעיתים חוסר נעימות ואפילו בושה להרגיש נתמכים ע"י הביטוח הלאומי מונעים מאנשים רבים להגיש את הבקשה. כאן חשוב לי להדגיש שזאת ממש לא בושה, מימוש הזכויות שלכם היא זכות שאותם לקוחות קיבלו בזכות ולא בחסד, כל העובדים משלמים כל השנים על ביטוחים אלו בדיוק בשביל מצבים אלו.
לגבי עניין המורכבות, התהליך אכן עשוי להראות מורכב ומאיים אבל בדיוק בשביל זה כדאי לגשת לתהליך זה עם מומחים שגם ידעו לעבוד בשביל הלקוחות, גם לפשט להם את התהליך וגם למקסם את ההטבות להן זכאים הלקוחות.

"רבים מהסובלים מגאוט סובלים גם ממחלות רקע שונות כגון סוכרת, בעיות תפקוד כליות, לב ועוד. בעיות רפואיות אלו יכולות לזכות גם הן את אותם אנשים בזכויות רפואיות משמעותיות."

ומה לגבי עלויות הליווי מקצועי שאתם מציעים?

מה שיפה במודל שאותו אנו מציעים הוא שללקוח אין שום סיכון. הפגישה הראשונה היא ללא עלות בה יבחן אם יש היתכנות לבקשה. במידה ויוחלט להמשיך, התשלום הוא רק על בסיס הצלחה שמהווה כמה אחוזים מהתשלום אותו יקבלו הלקוחות, כך שאפשר רק להרוויח.

האם ניתן להגיש את התביעות לבד או שחייבים להגיש בעזרת אנשי מקצוע שמתמחים במיצוי הזכויות הרפואיות?

ניתן להגיש את התביעה לבד וללא אנשי מקצוע אבל לדעתי, ברוב המקרים, זה פחות מומלץ מכמה סיבות.

1.הסיבה הראשונה עליה דיברנו היא המורכבות שלעיתים קרובות מתלווה לתביעה, אנשי מקצוע ידעו בעזרת הידע והכלים שבידם להם להפוך את התהליך להרבה יותר קל ופשוט עבור הלקוח ובכך למנוע המון עוגמת נפש ותסכולים אצל הלקוח.

2. סיכויי הצלחה בתביעה גבוהים יותר בקרב אנשי המקצוע. אנשי מקצוע טובים ישיגו לרוב תוצאות טובות יותר מכיוון שידעו באופן מדוייק מה מגיע ללקוח ומה הוא יוכל להשיג מכל הגופים ולמקסם את סכומי הכסף המגיעים ע"פ חוק ללקוח. בנוסף, בבניית תיק בצורה לא נכונה וא מקצועית יתכן והתביעה אף תידחה בעוד עם אנשי המקצוע הנכונים התביעה היתה יכולה להתקבל וחבל.

3. ייצוג מול ועדות– ועדות רפואיות הן חוויה מלחיצה ולא פשוטה, אנו מייצגים את הלקוח בוועדות האלו ובכך יודעים לגרום לוועדה להבין את מהות התביעה באופן מדויק יותר ובכך מגדילים את הסיכוי שהוועדה אכן תפסוק לטובת הלקוח.

מהסיבות האלו אני מאמינה שעדיף לעשות זאת בליווי מקצועי ,גם מבחינה כספית וגם מבחינת התמיכה בתהליך המורכב הזה ומכיוון שהתשלום הוא על בסיס אחוזים ורק לפי הצלחה זה הופך לכדאי במיוחד כי אין סיכון מיותר ללקוח והאינטרס של הלקוח והמייצג הופך להיות אינטרס משותף.

אז איך מתחילים בתהליך?

נתחיל, כאמור, בשיחת ייעוץ ללא עלות. במהלכה נבין מהלקוח את הרקע של הפציעה או המחלה. לאחר תחקור מקיף נצא לדרך. הכל נעשה בטלפון, בזום או בפגישה פרונטלית בהתאם לצורך הקיים.
אנחנו בקשר הדוק עם הלקוח. מגיעים איתו לועדות בביטוח לאומי, ומעדכנים על ההתקדמות.
אחרי שהלקוח הצטרף נכין את התיק הרפואי, ונגיש את הדרישה לגופים הרלוונטיים.
אני והצוות זמינים לכל שאלה או בקשה. לשמחתי, תודות לניסיון הרב שרכשנו, אחוזי ההצלחה שלנו גבוהים מאוד. הכיף הכי גדול שלי הוא להתקשר ללקוחות ולבשר להם על חדשות טובות.

"הכל נעשה בטלפון, בזום או בפגישה פרונטלית בהתאם לצורך הקיים. אנחנו בקשר הדוק עם הלקוח. מגיעים איתו לועדות בביטוח לאומי, ומעדכנים על ההתקדמות."

לסיכום, אנשים הסובלים מגאוט ומחלות רקע נוספות יכולים לבדוק בקלות את זכאותם לקבלת זכויות רפואיות שיכולות להגיע לסכומי כסף מכובדים מאוד. על אף המורכבות שבתהליך, כאשר עושים זאת עם ליווי מקצועי הבקיא בכל סעיפי החוק, ניתן לפשט באופן משמעותי את התהליך ולמקסם את הזכויות אשר מגיעות לאותו אדם. מכיוון שהבדיקה הראשונית לזכאות היא פשוטה, ללא עלות וללא כל התחייבות כדאי לכל מי שזה עלול להיות רלוונטי עבורו לבדוק את זכאותו לקבלת אותן זכויות רפואיות המגיעות לאותו אדם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לעו"ד הילה בכור-ארגו'אן

בדיקת זכויות רפואיות לחולי גאוט ללא עלות 

טלפון – 077-3013439
מייל – legoutinfo@gmail.com
ווטסאפ – 0515101023
כתובת הקליניקה – בירנית 12, כוכב יאיר

ניתן להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם!

מטפלים המעוניינים לקבל מידע נוסף והצעות מיוחדות > לחצו כאן

עקבו אחרינו בפייסבוק

מלאו פרטים ונחזור בהקדם

אז מה למדנו היום:

אל תישארו עם הכאבים! השאירו פרטים וקבלו ייעוץ טלפוני בחינם עם ד"ר שרה ברק, מומחיות לטיפול טבעי במחלת גאוט!

ביקרתם בחנות האונליין שלנו?

מבחר חבילות ופורמולות טבעיות לטיפול בגאוט במחירים שאסור לפספס!

המלצות של לקוחותינו:

מאמרים מקצועים נוספים:

ד"ר שרה ברק
ד"ר שרה ברק

ד”ר שרה ברק (Ph.D), מומחית לטיפול טבעי בגאוט ואחראית על הידע המקצועי שהחברה מספקת. ד”ר ברק אמונה על פיתוח הפורמולות הטבעיות שלנו ועל הליווי המקצועי של כל מטופלינו. בנוסף הצוות מורכב ממנהלים, אנשי מקצוע מוכשרים שמלווים את המטופלים במהלך הטיפול. הבסיס לטיפול מושתת על עקרונות הטיפול של ד”ר שרה ברק והוא כולל ייעוץ מקצועי אישי לכל מטופל, טיפול בפורמולות טבעיות, מידע חשוב וסרטונים מלמדים בנושא הגאוט. כדי להתחיל בטיפול אתה צריך לעשות צעד אחד ולפנות אלינו, משם אנחנו כבר נסביר לך איך כדאי לך להמשיך.

יש לכם שאלה? מעוניינים במידע נוסף? הגיבו בתיבה למטה ונענה בהקדם!

4 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

מאמרים מקצועים נוספים:

כאבי גאוט בכף הרגל

כאבי גאוט ברגל

למה גאוט בא לידי ביטוי דווקא ברגלים? מחלת הגאוט מתבטאת לרוב בהתקפי כאב עזים בבוהן כף הרגל. הופעה של מחלת גאוט ברגל נובעת מצבירת יתר של חומצת

קרא עוד »

מאמרים מקצועים נוספים:

0
Would love your thoughts, please comment.x
אני רוצה לשאול שאלה
1
יש לך שאלה על גאוט?
היי,
איך אוכל לעזור לך?